Vi har oppgradert nettsiden vår i løpet av Påsken. Den er nå mer brukervennlig og enklere å navigere på. I tillegg har vi implementert en avansert Chat-løsning basert på AI. Denne løsningen er drevet av ChatGPT-4 og kan besvare mange av spørsmålene dine.
Dette chatteverktøyet kan besvare omfattende tekniske spørsmål på et generelt nivå. Av sikkerhetsmessige årsaker har den ingen tilgang til kundedata, og kan derfor ikke gi spesifikke svar angående reparasjonshistorikk eller utstyr som tidligere har vært til oss for reparasjon.
Vi har gitt ChatGPT nøyaktige instruksjoner, men dette garanterer ikke at alle svar fra chat-boten vil være 100% korrekte. Vi håper på forståelse.
Chat-bot også i nettbutikken
Vi har lagt til en chat-funksjon på nettbutikken vår som er spesielt designet for å hjelpe deg med tekniske spørsmål om komponenter. Vi håper at denne funksjonen vil være nyttig for deg både når det gjelder tekniske spørsmål og generelle spørsmål du måtte ha i løpet av kjøpsprosessen.
På grunn av tekniske begrensninger kan ikke ChatGPT bistå med nettbutikk-søk eller spørsmål relatert til eksisterende ordre. For å finne komponenter, vennligst benytt det ordinære søkefeltet på nettbutikken vår.